neděle 14. června 2015

Dočteno: Selekce - Kierra Cass [RECENZE]



Originální název: The Selection
Série: Selekce - 1 díl
Žánr: dívčí romány
Rok vydání: 2014, 1.vydání v originálu: 2012
Počet stran: 288
Nakladatelství: CooBoo

"Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl určen od narození. Možností být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Možností žít v paláci a bojovat o srdce prince Maxona.
Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu se jí nechce.
Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala - a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nedokáže představit"


Zrovna včera při cestě do Německa jsem se pustila do téhle knížky, protože se mi nechtěla tahat tlustší kniha.
Od téhle knížky jsem toho očekávala docela hodně, když jsem si na internetu přečetla nespočet kladných recenzí a chvály, ale začátek mě docela zklamal, ani nevím proč, ale čtení mě ze začátku docela nudilo a až po pár stránkách si mě děj lapil, i když prakticky ani nebyl ničím zajímavým.Rodině přijde dopis, aby zapsali svou dceru do Selekce, kde mají pak dívky možnost se stát ženou prince Maxona. Jenže America o to moc nestojí, dokud ji nepřesvědčí sám přítel (naprosto bez mozku - pardon), aby se tam zapsala. Přeci jen, přináší to jen výhody... rodina bude dostávat peníze za to, že zde jejich dcera je a bojuje o přízeň prince, rodina a samozřejmě i samotná dívka se stanou ve svém okolí populární, i když si je princ nevybere. Už jen dostat se mezi 35 dívek je něco velkého.

V téhle chvíli ani nevím, jestli stojím za týmem Aspen a nebo Maxon. Oba dva jsou mi milí, i když princ možná o trochu více, jelikož mi přijde velmi pozorný. Zatímco Aspen na druhou stranu Ameriku zklamal a to, jak se k ní zachoval nebylo zrovna moc hezké.

Hlavní hrdinka mi přijde taková...jakoby občas nevěděla co chce, zvláště při vybírání mužského. I když se snaží uspořádat si myšlenky v hlavě, i tak mi přijde, že stále neví co chce... a bude se s tím potýkat asi ještě dlouhou dobu.

Na cestu jsem chtěla volit něco oddechového a taky se mi přání splnilo, takže si nemám na co stěžovat, ale tak nějak si přeji, aby druhý díl byl o něco lepší a napínavější než ten první. Tak to se mi snad taky splní.

Četli jste tuhle knížku vy? Co na ni říkáte? Co říkáte na hlavní hrdinku?

Zahraniční obálky:


Mé hodnocení: 60%

3 komentáře:

  1. Mně se knížka líbil, ale nevím, jestli tě druhý díl potěší. Řekla bych, že je stejný, ne-li možná o maličko horší... :) No America je rozhodně ještě otravnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechám se překvapit a uvidím :-) Přinejhorším snad poslední díl to vylepší a odložím to se spokojeností.

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Selekci se teprve chystám číst, jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^