středa 24. června 2015

KINO: Unfriended [23.6.2015]


S bráchou chodíme do kina prakticky každý měsíc, někdy i vícekrát za měsíc. Jsme takový velcí filmový nadšenci a dokonce se stalo, že jsme na jednom filmu byli dvakrát, protože byl naprosto geniální! (Strážci galaxie).

Před týdnem jsme byli v kině na Jurském světě, který stál fakt za to! A klidně bych na něj šla z novu, avšak nakonec jsme jako další film vybrali Unfriend, protože to podle traileru vypadala dost dobře a hlavně nevšedně. Ještě jsem nikdy neviděla takhle natočený film, ale popravdě jsem nečekala, že se to všechno bude odehrávat jenom jakoby "přes počítačovou obrazovku". Ze začátku to na plátně vypadalo, jakoby si tam opravdu někdo otevřel plochu počítače a opravdu vyhledávat věci, které tam Blair vyhledávala.

Ve zkratce... parta kamarádů byla jednoho dne na párty, kde se jejich kamarádka Laura Barns pořádně opila a někdo ji natočil na kameru jak skončila někde na zemi posraná a na mol opilá - nebyl to moc hezký pohled. To video pak někdo zveřejnil s velmi nepěkným titulkem. Pod videem se pak začali objevovat slova jako "ZAB SE" a ji to tak psychicky vydeptalo, že nakonec spáchala sebevraždu a i to opět někdo natočil a ani se ji nikdo nepokusil zastavit. Co kdyby jí ruplo v bedně a začala by střílet po všech ostatních? - možná se jim honilo hlavou.

V den jejího výročí, se parta sešla na videochatu (Skype), kde si povídají o různých běžných věcech smějí se... tedy dokud si nevšimnou, že jejich hovor někdo sleduje... někdo pod jménem Billie227.
Všichni se snaží hovor s ním ukončit, ale nedaří se jim to.
Nakonec se z něj vyklube člověk, kterého z nějakého neznámého důvodu začne zajímat, kdo nahrál video onoho incidentu na párty. Všechny to najednou začne znepokojovat a nakonec se do konverzace zapojí i jejich mrtvá spolužačka... a v ten moment teprve začne hra na pravdu.


Podle toho co vám tu píšu to vypadá zajímavě viďte? Ne že by se mi film nelíbil, to ano. Dokonce jsem se i lekla abych se přiznala :D Ale zase jsem se nebála tolik jako u Lesního ducha v roce 2013. Takže po dvou letech jsem opět byla na nějakém hororu.
Na csfd tenhle film hodnotí různě, někteří říkají že je to odpad, někteří říkají že to bylo obstojné, dalším se to líbilo víc...
Já bych to zařadila mezi průměr, rozhodně to nebylo nejhorší, ale ani nejlepší. Ale jak už jsem řekla mě se to líbilo, byla jsem spokojená - teda až na bráchu, který říkal, že další film vybírá radši on :D No.. tak budiž :D ale rozhodně hrozný jako Záhada v blair witch to nebylo :D - Tenhle film má na csfd 71% ale pro mě je to nejhorší film co jsem kdy viděla. ale to je zase věc názoru.

A teď už aspoň k tomu traileru. Co myslíte, stojí tenhle film za shlédnutí, podle vás? Jaký na vás udělal dojem trailer?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^