pátek 1. ledna 2016

Knižní přírůstky: Prosinec 2015 #1

V poslední době jsem začala hodně nakupovat knihy, prakticky více než je číst, což bych měla napravit. Ale když byly ty vánoce... a nákupní horečky, kdy se nedalo odolat...


No a teď už k samotným knížkám! :-)


Girl Online jsem vyhrála v Halloweenském knižním hopu, zatím jsem ji nečetla, ale po knížce co mám momentálně rozečtenou, se do ní chci konečně pustit.


Následující knihy jsem si pořídila v levných knihách za opravdu malý pakatel. Zatím jsem si rozečetla pouze kousek z knihy "Polosvět" od Rod Rees, abych věděla, jestli mě to vůbec bude bavit nebo ne. A nakonec si mě i tak prvních pár stránek získalo a rozhodně si zajdu i pro zbývající dva díly :-)


Na Erebos jsem měla zálusk už hodně dlouho a když jsem ji uviděla v levných knihách nemohla jsem ji nevzít.


Dále tu mám dva díly ze série "Léto" od Jenny Hanové. Druhý a třetí díl, ke kterým se snad taky brzo dostanu, jak budu mít náladu na nějakou romanťárnu:)


V půli prosince mě v knihovně upoutala knížka "Krev slunce" od Jo Nesba a tak mi nakonec skončila v knihovničce. 



A poslední kniha, která mě uchvátila v knihkupectví hned po Nesbovi. "Vina" od Jonathana Kellrmana.


Dále tu mám knížky, které jsem dostala k Vánocům. Jako první na mě vykouknul box s 5 knihami - Škola noci - 6-10 díl.


A jako poslední tu mám překrásný kousek :3 a to ilustrovanou podobu prvního dílu Harry Potter a kámen mudrců! *__*


A zde všechny knihy pohromadě. Celkem jsem jich teda nashromáždila 13 knížek. Což je u mě rekord, ale kdyby nebyly ty Vánoce, asi by jich tolik ani nebylo. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^