neděle 21. února 2016

Zpomalené otáčení stránek


Ani druhý týden bohužel nestíhám číst tolik, jako to bylo minulý měsíc. Myslím, že takový rekord knížek už asi nikdy nepřekonám XD ale bylo fajn zjistit, že i 7 knih se dá zvládnout. Tenhle měsíc budu ráda tak za 4 knížky, nebo možná i 5, když si vezmu nějakou tenkou.

U knihy Silo se už zdárně blížím ke konci, myslím, že mi zbývá kolem 100 stránek. I když se nemůžu dočkat toho jak to dopadne, bohužel ani tak nemám čas se dostat přes zhruba 20-50 stránek za den. Je to docela bída, ale tak ono to na odpočinkové čtení před spaním stačí:)

Avšak příští týden, snad ve středu - možná v úterý, se můžete těšit na recenzi téhle knihy. Snad se mi podaří vás na ni aspoň trochu navnadit, protože podle mě stojí za hřích :)

A proč vlastně nemám čas? Tenhle týden jsem strávila sportovně, pracovně, společensky a "školsky" (? xD ) V týdnu jsem se zúčastnila hodiny Zumba - kruháč ve Vitasana Clubu. Musím říct, že tahle lekce byla mnohem zajímavější než normální lekce Zumby, kterou jsem taktéž kdysi vyzkoušela. Zde bylo "tančení", prokládáno posilováním, které dalo člověku občas dost zabrat! Hlavně pro ty, kteří teda neposilují ve svém volném čase (já) :D Ale i tak to byla skvělá zkušenost a po hodině jsem se cítila skvěle uvolněně, což nedokážu říct o následujícím dni, kdy jsem se nemohla ani zvednout z postele XD ... shnilé masíčko se probralo k životu ... 
V sobotu jsem měla možnost navštívit opět Vitasana Club, kde jsme se s kamarádkou zúčastnily akce "Život je dar", kde se vybíralo 99,- jako příspěvek pro nemocnici a zároveň jste si mohli vybrat jakoukoliv lekci, o kterou jste měli zájem. Bylo zde třeba i Pole dance nebo Spinning. To jsme ale bohužel časově nestíhaly a tak jsme ve 4 hodiny odpoledne navštívily hodinu Rope Skipping. Kterou vedla naprosto skvělá baba :) Přiznám se že už po 10 minutách skákání jsem byla K.O. :D ale nakonec jsem to vydržela i těch 50 celkových minut. A nelituji, že jsem se hodiny zúčastnila, byla to příjemná zkušenost a sranda ^__^

Škola je stále záhadou, ještě se to úplně nerozběhlo i když jsme v nových předmětech pokročili... matika bude hoodně zajímavá, stejně jako Právo a Daně, na to expert nikdy nebudu, ale snad se to s odřenýma ušima zvládne, stejně jako celkový první semestr.

A jak jste tenhle týden strávili vy? Četli jste (popřípadě co)? Nebo jste měli taktéž nabitý týden? Za všechny vaše milé komentáře děkuji ^^

S pozdravem Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Dodnes si živě vzpomínám, jak jsem s nástupem na vysokou skoro přestala číst. Pak se člověk nějak zaběhne, ale stejně to není to, co dřív. Za čtyři - pět knih měsíčně jsem fakt ráda. Škola, práce, stáže, domácnost atd., zkrátka to všechno žere víc času, než by se mi líbilo :D
    Na recenzi Sila se strašně těším, po knize pokukuji, tak jseem zvědavá, co na ní řekneš :)
    Přeji co nejklidnější vstup do nového týdne, měj se pěkně,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, už to není takové jako předtím, člověk má více povinností, ale i těch pět knih za měsíc je dobrý:)

      Vymazat
  2. Přiznám se, že mě se Silo četlo hodně pomalu, ale nelituji toho. Aspon jsem měla čas se do něj naplno zamilovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do poloviny mi to utíkalo docela dost rychle, ale jak už se to blížilo ke konci, šlo to nějak pomaleji, jak říkáš. Asi jsme na tom byly trochu podobně. Ale taky toho nelituji, stálo to za to:)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^