pondělí 2. ledna 2017

Knižní výzva na rok 2017

Minulý rok jsem se zúčastnila své první knižní výzvy v životě. Vždycky jsem si četla knihy bez toho aniž bych je počítala, ale minulý rok jsem se přesvědčila, že je fajn mít přehled nad tím, kolik knih za rok člověk přečte.

Tenhle rok si dávám opět za cíl přečíst alespoň 50 knih. Minulý rok jsem výzvu splnila tak tak o chloup i když jsem doufala, že přečtu knih více. Možná kdybych si dokázala ve škole rozdělit věci tak, abych nedělala všechno na poslední chvíli, měla bych pak i více času na čtení a nepromarnila tak celý prosinec.

Výzva je opět od Ells :-)



📖 KNIŽNÍ VÝZVA NA ROK 2017 📖
1.) Sůl moře - Ruta Sepetysová
2.) První konec - Lauren Jamesová
3.) V tajných službár: Protřepat, nelíbat - Ally Carterová
4. ) Mrazivý oheň - Amanda Hockingová
5.) Dědička ohně - S. J. Maasová
6.) Šťastně až na věky - Kiera Cassová
7.) Deník fejsbukové matky - Lucie Nachtigallová
8.) Všem klukům které jsem milovala - Jenny Hanová
9.) Můj život u sousedů - Huntley Fitzpatrick
10.) Úsměv - Raina Telgemeierová
 11.) Ségry - raina Telgemeierová
12.) Cena krve - Dick Francis
13.) Zbožňuju Paříž - Lindsey Kelková
14.) Panicové - Diana Gabaldon
15.) Poslouchej - Sarah Dessenová
16.) Úklady královského dvora - Michelle Diener
17.) Strážkyně králových tajemství - Michelle Diener
18.) Mé sladké šestnácté století - Rachel Harris
19.) Koruna - Kiera Cassová
20.) Políbená ledem - Amanda Hocking
 21.) Pomsta a rozbřesk - Renée Ahdieh
22.) Příběh dvou staletí - Rachel Harris
23.) Můj ne tak sladký život - Rachel Harris
24.) Dvůr trnů a růží - S. J. Maas
25.) Zom-B - Darren Shan
26.) Falešný polibek - Mary E. Pearson
27.) Hlídači - Neil Spring
28.) Manželé ovedle - Shari Lapena
29.) DIMILY - Víš, že tě miluju? - Estelle Maskame
30.) Zbožňuju Londýn - Lindsey Kelková
 31.) Erebos - U. Poznanski
32.) Blackout - Marc Elsberg
33.) Bílý kůň - Alex Adams
34.) Smrt a jiné vrcholy mého života - Sebastian Niedlich
35.) Pikantní život Charlotte Lavigneové - 1 díl. - Nathalie Royová
36.) Pikantní život Charlotte Lavigneové - 2 díl. - Nathalie Royová
37.) Pikantní život Charlotte Lavigneové - 3 díl. - Nathalie Royová
38.) Projekt 1WTC - Friedrich von Borries
39.) Papírová princezna - Erin Watt
40.) Maminčin mazánek - Sarah Flint
41.) Tisíc polibků - Tillie Coleová
42.) Osm - Radka Třeštíková
43.) Snaž se nedýchat - Holly Seddon
44.) Poslední začátek - Lauren James
45.) Hlavně to nikomu neříkej - Miroslava Varáčková
46.) Křišťálové království - Amanda Hocking
47.) Nejhorší noční můra - Brenda Novak
48.) Poslední dívka - Riley Sager
49.) Univerzita Výjimečných - Zkouška - Joelle Charbonneau
50.) Univerzita Výjimečných - Zrada - Joelle Charbonneau



Stejně jako budu držet palce sobě, tak budu držet i vám, aby se vám podařilo splnit nebo ještě lépe pokořit výzvu, kterou si sami dáte! :-)

S pozdravem Mrs. Jungová!


5 komentářů:

  1. Tak ať se ti podaří výzvu splnit a zároveň přeju hodně štěstí při výběru titulů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju hodně štěstí při plnění výzvy a krásný nový rok - nejen po té knižní stránce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tobě také přeji šťastný nový rok ^^ Ať se ti splní všechna tvá přání:)

      Vymazat
  3. Já taky minulý rok dělala prvně tuhle výzvu. Měla jsem 50 a stihla jsem to s odřenýma ušima jen tak tak, takže snad mi to letos půjde lépe :D
    Přeji ti jen ty nejlepší knihy :) Ať se daří

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^