pátek 7. dubna 2017

Dočteno - Zbožňuju Paříž - Lindsey Kelková [RECENZE]

Originální název: I Heart Paris
Žánr: literatura světová, romány, pro ženy
Rok vydání: 2012, vydání originálu 2010
Počet stran: 272
Nakladatelství: BB art

"Další město, které Angele Clarkové přiroste k srdci, je Paříž – cíl všech zamilovaných dvojic. Do této romantické metropole přivedou Angelu hned dvě významné události: hudební festival, jehož se má účastnit kapela jejího přítele, rockového kytaristy Alexe, a exkluzivní reportáž pro prestižní módní časopis Belle. Pobyt však od samého začátku provází řada nepříjemností, nedorozumění a intrik, a když Angela přistihne Alexe při flirtování s jeho bývalou velkou láskou, sny o pařížské idyle se rázem rozplynou. A protože Londýn i někdejší poklidný život jsou doslova na dosah, Angela se nedokáže rozhodnout, jestli má zůstat a čelit trpké realitě, nebo utéct zpátky domů."




V oddechovkách nadále pokračuji a jako další knihou je tu třetí díl ze série "I Heart". Bohužel, všechny díly nebyly do češtiny přeloženy. Popravdě docela nechápu, proč nakladatelství zrovna přeložilo díly 1,3,5,6 a druhý a čtvrtý díl úplně vynechali... Podle prvního dílu, který jsem tedy četla kdysi dávno v angličtině, díl "Zbožňuju Paříž" teoreticky navazuje na tenhle díl, ale podle goodreads, se mezi tím nachází ještě jeden díl. Kdyby někdo věděl jak to s tou sérii je, určitě budu ráda, když mi do komentářů napíšete.



V příběhu se opět setkáváme s Angelou, Jenny, Alexem, Louisou a dalšími postavami z minulého dílu. Stejně tak se nacházíme v New Yorku, kde Angela pracuje pro The Look, respektive píše krátké články na blog - což zamená, že pracuje z domu nebo odkudkoliv, kde se zrovna nachází.
Avšak psát články na blog není tak prestižní, jako psát sloupky pro světoznámý módní časopis.

Jednoho dne se ale Angele dostane příležitosti napsat článek do módního časopisu Belle. To, že časopis Belle nikdy nečetla, tím se rozhodně netají, ale výzvu v tomhle podání rozhodně přijímá!

Tohle ale není jediné překvapení, které Angelu čeká. Její přítel Alex, který je zároveň rockovou hvězdou, ji pozve na výlet do Paříže, kde ho také čeká vystoupení na hudebním festivalu.
Romantická Paříž s přítelem a psaní článku pro Belle. Dvě dobrodružství v jednom, co víc si přát? 

Jenže bohužel nic nemůže být zcela růžové. Hned při cestování do Paříže potká Angelu pár katastrof, které ji naštěstí nezlomí natolik, aby všechno vzdala a proseděla celý pobyt v hotelu.
První den, při příjezdu do města, se setkává se svou asistentkou, kterou si hned od první chvíle oblíbí. Je to velice veselá a hyperaktivní slečna, která se snaží Angele pomoct s článkem pro Belle.

Když už vypadá, že to všechno nakonec nabírá dobrý spád, objeví se Alexova bývalá přítelkyně Solene, která se v momentě, kdy se dozví, že Angela je jeho současná přítelkyně, na ni nalepí a začne vykládat všemožné bludy, jak moc chce Alexe zpátky a jak moc chce zpátky on ji.
Jako každá ženská, je z toho Angela zmatená a neví čemu má věřit. Zda Solene, která zní hodně důvěryhodně nebo Alexovi, který se začne zničeho nic chovat zvláštně.


"Zbožňuju Paříž" jsem měla doma už docela dlouho a jsem ráda, že jsem se ke knize konečně dostala. Myslím, že jsem ji před dvěma měsíci pořídila v levných knihách a také lituji, že jsem si rovnou nekoupila i "Zbožňuji Vánoce", které tam taktéž měli. Uvidím tedy jestli mě potká štěstí a ještě tam na ten díl narazím nebo ne.
Každopádně jsem ráda, že jsem si knihu přídila, byla to skvělá oddechovka, krásně a plynule se četla. Místy byla zábavná, ale bohužel i smutná - nebo spíše nervy rvoucí, když měli Alex a Angela problémy.

Můžu tedy říct, že kniha se mi moc líbila, opravdu jsem z ní byla nadšená a určitě bych ji doporučila dál těm, kteří zrovna touží po nějaké oddechové knize :-)


Četli jste sérii "I Heart"? 
Nebo o ní aspoň slyšeli? Určitě budu ráda, za každý názor/komentář. :-)

Hodnocení:


Zahraniční obálky:



S pozdravem Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Skvělá recenze :) Vypadá to lákavě, už jenom kvůli tomu, že je to kniha o Paříži :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem četla, ale paradoxně i když miluju Pařížské knihy tahle mě tolik neoslovila. Mnohem víc se mi líbil New York a Londýn. Ani tahle kniha ale nebyla špatná a musela jsem se u Angeliných dobrodružství jen smát. :))
    Nechápu ale proč nejsou do češtinu přeloženy všechny knihy série. (1. ano, 2. ne, 3.ano...Proč??) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se k Londýnu taky brzo dostanu. Bohužel v LK už ji nemají, ale snad aspoň v knihovně ji seženu. Jinak Také bohužel nevím proč byly přeloženy jen některé díly :( přijde mi to celkem škoda.

      Vymazat
  3. Ahoj, tohle je skutečné svědectví kouzelnického lékaře, který mi pomohl přivést zpět mého snoubence, který opustil já a děti po dobu 10 měsíců. Ztratil jsem veškerou naději, že se můj snoubenec vrátí domů. pokud prožíváte těžký čas ve svém manželství nebo vztahu, nebo chcete zpět své Ex. kontaktujte ho na drjohnsoco@gmail.com nebo whatapp +2348147766277

    OdpovědětVymazat
  4. Poradte při rozchodu, rozvodu, rozchodu nebo při jakémkoliv problému ve vztahu

    Nemusíte čekat, až se k vám vrátí, pokud je milujete a staráte se o ně, tak kontaktujte doktora Sacrea, aby vám pomohl přivést zpět vašeho milence nebo bývalého milence, který se s vámi rozešel, pokud je milujete, tzn. ne sobectví, milují tě dříve, možná to bylo malé nedorozumění, které přineslo problém ve vašem vztahu, Dr Sacre přivedl zpět mého bývalého manžela a dnes jsme jedna velká šťastná rodina, miluje naši rodinu, přestal podvádět díky pomoci Dr. Sacre , Dr Sacre je nejlepší kouzelník, se kterým si můžete promluvit, dá vám ty nejlepší rady a pomůže vám napravit váš vztah s vaším partnerem, kontaktem na níže uvedených podrobnostech
    E-mailová adresa: sacretempleofpower@gmail.com
    WhatsApp nebo volejte: +2349076034359
    Sdílím to, abych pomohl ostatním, a mám další pomoc prostřednictvím jejich svědectví

    Paní Claudia Michalská

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^