sobota 17. června 2017

UNBOXING #15


Přesně měsíc zpátky jsem tu měla Unboxing, kde jsem si pořizovala dvě knižní novinky. I tenhle měsíc se zde nachází několik novinek, na které jsem se opravdu moc těšila a jelikož jsem zvládla semestr bez toho aniž bych si něco nesla do dalšího (posledního) roku, chtělo to nějakou tu odměnu! :-)


Jako první mi dorazil balíček z megaknihy.cz, kde jsem si pořídila dvě knižní novinky. Tímhle jsem si opět načala dvě nové série, které budou zdobit mou knihovnu a já jen doufám, že se mi první díly budou líbit :)


Jak můžete vidět na obrázcích níže, jedná se o série "Kroniky pozůstalých" a "DIMILY". Tenhle měsíc se na pultech knihkupectví objevily první díly těchhle sérií a já na ně byla více než zvědavá. Jsem ráda, že mám tyhle knihy konečně doma a snad se do nich brzy pustím :-)



Dalším balíček co mi dorazil, byl balíček z nakladatelství Jota, kde je do pondělí 19.6. 35% slevy na vše plus poštovné zdarma


Toho jsem samozřejmě musela využít, ale jelikož moc knihy od Joty nekupuji, dlouho jsem bádala, co bych si od nich mohla pořídit a nakonec to vyhrála série "Pikantní život Charlotte Lavigneové". Podle názorů, co jsem na tuhle knihu četla, by měla být série na způsob deníku Bridget Jonesové, což je víc než moje gusto a tak jsem všechny tři díly hodila do košíku. :-)


Posledním balíčkem byl recenzní výtisk z nakladatelství Omega.
Popravdě mě tentokrát nakladatelství Omega trochu naštvalo a to jen kvůli tomu, že knihu zaslali pozdě a požadují recenzi nejpozději do 20.6. což je v úterý, zatímco vždycky byl čas na přečtení knihy 14 dní.
Bohužel nemám takové tempo čtení abych 400 stran přečetla jen tak za víkend, když mám ještě jiné povinnosti, takže uvidím jak to vůbec zvládnu. Navíc, nic horšího než to, že by mi už žádnou knihu nezaslali, se stát nemůže.


Jedná se tedy o knihu "Hlídači" od Neila Springa. Kniha mě zaujala svou anotací. Thillery mám ráda a když jsem se dočetla, že bude obsahovat i paranormální jevy, byla to jasná volba! :-)
Navíc... má knížka taky opravdu pěknou obálku:))


Ještě tu mám ale dvě knihy, které jsem si tenhle měsíc pořídila a nechce se mi k nim dělat článek ještě zvlášť... jsou knihy, které jsem si po poslední zkoušce zakoupila v Levných knihách. Po "Zbožňuju Londýn" jsem koukala už dlouho, ale teď jsem objevila ještě poslední kousek "Zbožňnuju Vánoce" a to už jsem neodolala, rychle obě knihy popadla a koupila :))


Popravdě netuším, jestli si tenhle měsíc ještě nějakou knihu pořídím, zatím mě neuchvátilo nic natolik, že bych si pro to chtěla hned běžet do knihkupectví, ale v červenci se určitě zase budete moci těšit na nějaký ten článek s unboxingem :))

A co vy? Také jste neodolali novým sériím? Nebo vás naopak červnové novinky moc nezaujaly?

S pozdravem Mrs. Jungová!

7 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky :-) Hlídači od Omegy mi taky přišli, resp. zatím mi leží na poště, ale jejich datem k recenzi se nikdy neřídím. Knihy pozdě zasílají pravidelně a ještě se mi nestalo, že by mi žádnou další knihu nezaslali. Já to beru tak, že ode dne doručení mám na recenzi měsíc. A ať se třeba staví na hlavu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, i uklidnění. Tím, že bych byla ve stresu jak bych knihu musela rychle přečíst, by se mi pak mohla i nakonec zprotivit a to bych opravdu nechtěla, protože jsem se na ni hodně těšila:)
      Tak snad se nám kniha bude líbit :))

      Vymazat
  2. S tou Omegou si nic nedělej, vždycky posílají knihy hrozně pozdě. V životě jsem se tím jejich datem neřídila a nikdy se nic nestalo. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec nic si s Omegou nedělej, mě hlídači ještě nedošli a opravdu nejsem superman, abych knihu přečetla a zrecenzovala za den (pokud mi v pondělí dojde)
    Jinak skvělé přírustky, určitě bych si vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, za den by se to nedalo stihnout už vůbec. A kor když má člověk ještě nějaké povinnosti. Ale jsem zvědavá jak se ti budou Hlídači líbit, jsem někde kolem strany 100 a zatím jsem mile překvapena ^^

      Vymazat
  4. Ty první dvě knihy taky strašně moc chci! :o

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^