středa 26. července 2017

[MINIRECENZE] DIMILY, Zbožňuju Londýn, Erebos

Po měsíci tu mám pro vás další článek v podobě minirecenzí. Zrovna když mám měsíc, kdy se mi daří číct více knih, ale nemám chuť všechny zrecenzovat se mi tahle rubrika hodí. :-)




Originální název: Did I Mention I Love You?
Autor: Estelle Maskame
Počet stran: 352 stran

Hodně dlouho jsem přemýšlela, jestli na tuhle knihu napsat recenzi nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla pro "ne" a to z důvodu, že mám z knihy hodně rozporuplné pocity. Hodně postav mě v knize štvalo svým chováním, ale na druhou stranu jsem si jich i pár oblíbila a tak se nacházím na takovém pomyslném rozcestí a přemýšlím, jak bych vlastně knihu ohodnotila.
Ano byla hodně čtivá. Ano líbila se mi. Ano oblíbila jsem si tam postavy, které jiní čtenáři ne...
Asi bych ji tedy nakonec hodnotila kladně okolo 75% možná i více. Co mě ale nejvíce zarazilo bylo chování hlavní hrdinky ke konci knihy... ano chápu její názor na věc, ale zase takhle....? (nechci psát žádné spoilery, ale ti co tuhle knihu četli určitě ví, nad čím konkrétně se pozastavuji).
Četla jsem jenom pár recenzí na tuhle knihu a je to tak půl napůl, jsou zde čtenáři, kterým se kniha líbila a kterým ne. Jsou tu i tací co knihu nedokázali dočíst do konce. Což je podle mě škoda, i když vás hlavní hrdinka třeba vytáčela.
Na pokračování se těším, jsem zvědavá jak se nakonec příběh vyvine a kdo ví, třeba ostatní díly budou lepší než díl první. :-)
 
Originální název: Erebos
Autor: U. Poznanski
Počet stran: 320 stran

Ještě doteď jsem z celého příběhu úplně paf! Chystala jsem se napsat na tuhle knihu recenzi, ale vůbec nevím, kdy bych se k ní dostala, jelikož mám v pořadí knihu na recenzi, do které se musím pustit. Tak snad mi to prominete a bude vám stačit moje "jančení" tady v krátkém článku.
Ursula mě opět nezklamala, naprosto skvěle vymyšlený příběh, poutavý, čtivý a.... prostě naprosto dokonalý kousek v knižní sféře. (z mého pohledu)
Dlouho se mi nestalo, že bych se do čtení tak začetla, až mě promluvení člověka za mnou tak vylekalo, že mi málem vyskočilo srdce z hrudi.
Bylo mi opravdu líto knihu odložit, rozloučit se s ní... 
Hlavní postava mě ze začátku docela vytáčela, ale když se člověk vžije do jeho situace, najde pro něj porozumnění a hned si ho oblíbí.
Nechápu jak jsem mohla tenhle skvost rok odkládat, jak jsem jen mohla nechat tuhle knihu ležet bez dotknutí ve své knihovničce... každopádně jsem ale ráda, že jsem se ke knize konečně dostala a mohu se přidat k té skupině čtenářů, které také tak uchvátila. :-)
A abych nějak ohodnotila i tuhle knihu, dala bych jí krásných 100% ^^


Originální název: I Heart London
Autor: Lindsey Kelková
Počet stran: 228 stran

Opravdu moc moc moc se mi při čtení téhle knihy chtělo nudou brečet. Předchozí díly I Heart se mi líbily hodně, ale tenhle to totálně zabil... chyběla dějová zápletka... chyběl mi tam wow efekt... chybělo tam snad úplně všechno co by mělo v normální knize být. Chápu, že je tahle série zaměřená na lásku a tzv. "normální" život... ale prostě tomu něco chybělo... každá love story by měla mít nějakou zápletku, která by se v knize určitou dobu řešila... jenže tady byla zápletka objevena a rovnou i vyřešena během 10 stran... a to fakt nekecám...
Hodně mě tenhle díl zklamal, na goodreads jsem knize dala pouze 2 hvězdičky a to jen ze soucitu... jinak bych snad dala jen jednu. 
Ještě tu na mě čeká díl "Zbožňuju Vánoce", dá se říct, že se i bojím do knihy pustit a asi bude lepší když si ji nechám opravdu na čas Vánoc, kdy budu mít pravdu dobrou čtecí náladu.

Četli jste některou ze zmíněných knih? 
Kterou z nich?
Líbila se vám?
Byli jste zklamaní?

S pozdravem Mrs. Jungová! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^