pondělí 9. října 2017

UNBOXING #19


Dva unboxingy po sobě, tu ještě nikdy nebyly, ale všechno je jednou poprvé! :-)
A abych vás nenapínala, jdeme rovnou na věc!



Je to opět recenzní výtisk, který jsem očekávala už minulý týden, ale našel si cestu ke mě až dnes. To ale vůbec nevadí, protože ještě stále nemám přečtenou první knihu na recenzi, i když se už pomalu blížím ke konci a rozhodně se můžete těšit tenhle týden na recenzi! :-)

A co se tedy nakonec skrývá pod tím tajemným výtiskem?


Na obrázku níže můžete vidět, že se jedná o knihu Poslední dívka od Riley Sager. Kniha má vyjít 23.10. a mě se do rukou dostala už dnes. Je to tedy recenzní výtisk od nakladatelství Omega, za který opravdu moc děkuji a je mi ctí si knihu přečíst ještě před samotným vydáním. 
Určitě se můžete těšit i na recenzi, kterou bych chtěla stihnout napsat do 20.10., abyste měli aspoň malý náhled na to, jak moc se na knihu můžete těšit.


http://www.knihyomega.cz/



S pozdravem, 
Mrs Jungová!

4 komentáře:

  1. Taky mi dnes přišla, už jsem se i začetla, zatím vypadá zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám oboum bude líbit, já se do ní snad pustím už dnes večer po přednášce. :-)

      Vymazat
  2. Kniha vypadá dobře, užij si čtení a budu se těšit na recenzi. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^