pondělí 23. října 2017

Recenze na fotoobraz od Saal-digital

Dnes jsem si pro vás připravila opět jednu netradiční recenzi a to na fotoobraz od Saal-digital. O pár týdnů dříve jste mohli zaregistrovat, že jsem si od nich nechala udělat i fotoknihu, která vyšla krásně a tak jsem neváhala ani nad vyzkoušením fotoobrazu. 

Trvalo mi docela dlouho, než jsem se rozhodla, co bych tak ráda měla pověšené v pokoji naproti postele. Když jsem ale uviděla tenhle krásný obrázek hor, neváhala jsem. Teď už jen zbývalo vybrat si, jak bych chtěla obraz zhotovit a hlavně jakou velikost.

Od Saal-digital jsem dostala poukaz v hodnotě 1 400 korun. Využila jsem jej celý, plus poštovné si doplatila sama. Vybrala jsem si zhotovení na "Alu-dibond", který disponuje tím, že je stabilní, neohebný, odolný vůči povětrnostním vlivům a neuvěřitelně ostrý.
Abych vám jej trochu přiblížila obraz je zhotoven z hliníkové desky zhruba 3mm. A obraz je, jak můžete vidět, matný.
Velikost obrazu jsem si vybrala 40x60cm, formát na šířku se standardním zavěšením. 

Úprava obrazu, celé jeho nastavení i samotná koupě, opět probíhala pomocí programu, který si nejdříve stáhnete na jejich webu ZDE. Program je velice přehledný a jsou zde i ukázky toho jak si lze obraz, či jiný produkt vytvořit. Je opravdu super, že si zde člověk může se vším vyhrát a nastavit si tak hodnoty jaké chce. Lze si vybrat od nejmenšího formátu až po ty největší jako třeba panoramata.
I platba probíhá přímo v aplikaci, což bylo z mého pohledu velmi pohodlné, protože jsem tak nemusela přecházet na další stránky kvůli platbě.

S obrazem jsem víc než spokojená, už se těším, jak se dostanu k tomu, abych si jej na zeď pověsila a konečně tak zaplnila volné místo na zdi. Z kvality tisku jsem také hodně spokojená, zvláště když je obraz matný a nebude se lesknout, když na něj bude svítit slunce z balkonu. 
Jsem ráda, že jsem mohla fotoobraz vyzkoušet. Ujistila jsem se tak, že ne jenom fotoknihy jsou od Saal-digital hodně kvalitní.    




Děkuji Saal-digital za poskytnutí fotoobrazu za recenzi. 

 

Pokud budete mít někdy potřebu a budete se rozhodovat, kde si fotoobraz zhotovit, určitě neváhejte vyzkoušet fotoobraz od Saal-digital. Cena je zde sice zase vyšší, ale kvalitě se na 100% vyrovná.

 
http://www.saal-digital.cz/

 

 Saal-digital má momentálně na stránkách i akci v hodnotě 450 korun. Tu můžete využít na jakýkoliv produkt.

S pozdravem,
Mrs. Jungová!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^