neděle 11. února 2018

Přírodní kosmetika z Biooo.cz [RECENZE]



Na FB stránce blogu, instagramu i svém osobním profilu jsem se ptala, zda by vás zajímal krátký recenzní článek na BIO kosmetiku, kterou jsem začala používat. Ozvalo se pár lidí, co by mělo zájem, a tak jsem se rozhodla tomu jeden článek věnovat. 

Vím, že se blog zabývá pouze recenzemi na knihy a tomu podobná témata, ale přeci jen bych ráda sdílela názor i ohledně kosmetiky z Biooo.cz.

Abych se přiznala, nikdy mě nenapadlo vyzkoušet bio kosmetiku i když jsem o ní třeba hodně četla. I dost blogerek "podporuje" a využívá bio produkty. K Vánocům jsem od bratra dostala šampón, sprchový gel a masku na obličej/vlasy/tělo + poté jsem si doobjednala i kondicionér. 

Za chvíli to už budou dva měsíce, co jsem si na sebe nedala žádný šampon ani nic jiného z běžné drogérie a můžu říct, že se moje vlasy hodně zlepšily. Už se mi tak hodně nemastí, i když pořád to mé vlasy trochu trápí. V tomhle směru to bude ještě dlouhá trať než se mi vlasy kompletně "uzdraví", ale už tak vidím značné rozdíly a jsem nadšená! 

Urtekram šampón Rasul 500ml


Po prvním použití jsem z šampónu nebyla zrovna nadšená, jelikož když jsem si jej nanesla do dlaně, připadalo mi to jako hnusné bahno a vůbec mi to nevonělo. Vlasy mi po šampónu nešly ani rozčesat, takže se toho musela ujmout mamka, abych neměla vlasy jeden velký chuchvalec. 

Z toho důvodu jsem se začala dívat po kondicionérech a hned jsem si jeden dokoupila a doufala, že to mým vlasům trochu pomůže a také pomohlo. Byla jsem za to ráda, protože po prvním použití se mi nechtělo šampón vyhazovat.

Po dvou týdnech si už asi vlasy zvykly na to, že na něj patlám něco, co nikdy nepoznaly, a už nebyly jako kámen a šly i hezky rozčesat. 
Teď po měsíci a půl můžu říct, že se mi tím "bahnem" umývají vlasy skvěle a jsem nadšená!

Abych ještě zmínila něco ohledně složení. Rasul je tedy přímo pro mastné a jemné vlasy (jako mám já), složený z marockého jílu a Aloe vera.  Aloe vera má zklidňující účinky vůči pokožce, kterou také regeneruje a v kombinaci s marockým jílem odstraňuje nečistoty, které mohou ve vlasech zůstat třeba po různých stylingových přípravcích.

Šampón NEOBSAHUJE lepek, parabeny, silikony, SLS, SLES a je bez syntetické parfemace. Vhodný pro vegany.

Na webu můžete najít šampón i v menším objemu 250ml, poprvé jsem měla taky menší lahvičku a až poté si doobjednala tu větší.



Urtekram kondicionér heřmánkový 250ml


Tenhle kondicionér jsem vyzkoušela jako první, jelikož jsem chtěla něco, co by podporovalo i rozčesávání vlasů. Narazila jsem tedy na tenhle a podle popisu mi nejvíce vyhovoval. (Chtěla jsem opět vyzkoušet něco od značky Urtekram.

Hned po prvním použití se mi podařilo vlasy krásně rozčesat, takže jsem samozřejmě byla nadšená, že výše zmíněný šampón můžu dále používat a zjistit tak, jak bude mým vlasům vyhovovat.

Ze začátku jsem si nemohla zvyknout na docela silnou vůni heřmánku, ale nakonec se to poddalo a můj nos si zvykl. Navíc, po umytí, vlasy krásně voněly a i přítel byl spokojený. :-)

Bonusem tohohle kondicionéru je, že přirozenou cestou vlasy zesvětluje (tuhle změnu jsem moc nezaznamenala, asi bych jej musela používat častěji.)
I kondicionér je extrakty z Aloe vera, které mají pozitivně působit jak na vlasy, tak i na pokožku. Ještě jsem zapomněla zmínit, že před používám téhle kosmetiky, jsem měla také problém s tím, že mě dost často svědila hlava a teď můžu říct, že s tím žádný problém nemám. 
Obsahuje také výtažek z heřmánku, který pečuje o všechny typy vlasů do hloubky, vlasy poté nevypadají zplihle a bez života.

Kondicionér NEOBSAHUJE lepek, parabeny, silikony, SLS, SLES a je bez syntetické parfemace. Vhodný pro vegany.


Faith in Nature kondicionér Tea Tree 250ml


Docela mě mrzí, že žádné kondicionéry na webu nemají ve větším balení a budu si tak muset zvyknout nakupovat minimálně dvě balení, abych po měsíci nemusela znovu objednávat.

Po vypotřebování kondicionéru od Urtekramu, jsem si řekla, že bych moha vyzkoušet i od značky Faith in Nature. Zatím jsem teda měla možnost si vlasy s tímhle kondicionérem umýt jen dvakrát, ale i tak bych volila pozitivní slova.

Kondicionér krásně voní a má takovou tu klasickou konzistenci jako normální kondicionéry z obchodu. Na rozčesávání slouží také skvěle a navíc zde je velké pozitivum, že stačí malé množství, což se u předchozího nedalo říci.

Svým složením je přímo vhodný pro péči o mastné vlasy, bráni plihnutí a osvěžuje je.

Kondicionér NEOBSAHUJE lepek, parabeny, silikony, SLS, SLES a je bez syntetické parfemace. Vhodný pro vegany.



Zahir Cosmetics Rhassoul, Marocký jíl 200g


Když jsem tuhle masku použila poprvé o Vánocích, přišla mi konzistence velmi zvláštní.
V balení se nachází prášek, který se následně smíchá s vodou tak, aby vytvořil kaši, která se pak nanáší na tělo/obličej/vlasy.

Masku používám zhruba 2x do týdne a zatím jsem si ji dala pouze na obličej. Po prvním použití mi na pravé straně tváře vyskákaly trochu pupínky, ale myslím si, že to bylo vyvoláno tím, že se maska snaží obličej očistit. Po dalším použití už to nebylo tak drastické a vrátilo se to do normálu.

Co mě ještě vystrašilo, bylo to, jak mi maska během těch 5 minut, co má na obličeji být, ztvrdla. Ani usmát jsem se nemohla, jak jsem se prohlížela v zrcadle a vypadala (pro sebe) velmi vtipně.

Maska se následně omývá vodou z kohoutku, krouživými pohyby prstů. Po umytí mám kůži na obličeji jemnější a pocitově je mi hned lépe, protože se mi obličej, hlavně čelo, hodně mastí. Doufám, že když budu masku používat delší dobu, tak se mi tenhle problém trochu zlepší.

Marocký jíl je bohatý na minerály a vitamíny, pomáhá také při problémů s akné a dalších kožních onemocnění. Jak jsem psala výše, lze ji použít i jako masku na vlasy, to jsem ale ještě neměla možnost vyzkoušet.  
Stejně jako šampón Rasul, je tahle maska vhodná pro problémy s mastnými vlasy.

Maska NEOBSAHUJE parabeny, je bez syntetické parfemace, ručně vyrobený a vhodný pro vegany.


Natura Siberica sprchový gel vitamíny pro pleť 400ml


Jako první bych chtěla zmínit vůni sprchového gelu, která se mísí s vůněmi různých bylin a bobulí (moruška arktická, ostružina lesní, dřišťál sibiřský, vlochyně bahenní).

Sprchový gel není tak pěnivý jako normálně sprcháče, vytváří spíše  jemnou pěnu, ale i tak dokonale smyje nečistoty z pokožky a přiznám se, že se mi zdá, že mám pokožku jemnější, než byla při používání normálních sprchových gelů z drogérie. (Ne, že bych tu chtěla pomlouvat ostatní značky, to opravdu ne. Jen jsem konečně našla něco, co zrovna mojí pokožce/vlasům vyhovuje tak, že jsem z produktů opravdu nadšená.)

Sprchového gelu používám asi dvě kapičky, které dám na houbičku, trochu přidám vody, ze které vznikne jemná pěna a to mi vystačí na celé tělo.

Také bych ráda zmínila, že jsem měla hodně problémy s tím, že se mi po skoro všech sprchových gelech, co jsem kdy použila, na pokožce dělaly červené fleky. A teď můžu konečně říci, že se můj problém trochu minimalizoval. Občas se mi ještě nějaký udělá, ale už nejsem tak flekatá, jako jsem bývala předtím. - A to je pro mě hodně velké plus!

Sprchový gel pokožku nijak nevysušuje ani nedráždí, jelikož má šetrnější složení než normální sprchové gely.

Sprchový gel NEOBSAHUJE parabeny, silikony, SLS, SLES a alkohol.

Tohle je zatím vše, co jsem ze stránky Biooo.cz vyzkoušela. Všechno bylo na mé náklady a jsem ráda, že jste se vyjádřili k tomu, že byste měli o takový typ článku zájem. Musím se přiznat, že napsat recenzi na něco jiného než jsou knihy, bylo pro mě opět osvěžující a také mě to i bavilo.

Do budoucna mám v plánu vyzkoušet i jiné produkty z přírodní kosmetiky, jako jsou např. balzámy na rty, řasenky, zubní pasty, deodoranty apod.

Pokud se Vám tenhle typ článku líbil, budu ráda za zpětnou odezvu. 

Popřípadě abych věděla, zda by měl někdo zájem o další podobný článek, až vyzkouším i jiné přírodní produkty. :-)

 

S pozdravem,
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Já se přímo na přírodní kosmetiku nezaměřuju, ale zrovna značka Biooo je super:D.
    Jinak, další články na tohle téma by byly určitě super:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Přírodní kosmetika (hlavně vegan a netestovaná) je moje doména, proto mám v plánu vyzkoušet Urtekram, vůni heřmánku miluji, takže by mi kondicionér vadit nemusel, musím mrknout a něco objednat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, hlavně tedy pokud ti silnější vůně heřmánku nevadí. A pokud něco vyzkoušíš určitě dej vědět, jak jsi s tím spokojená. :-)

      Vymazat
  3. Online objednávka dorazila bez jedné položky, to mi však kolegyně z BiOOO popřela s tím, že balíček byl zabalen kompletně, a na můj další mail nereagovala. Přepravce taky nebyl nápomocný. Ten fakt, že položka nedorazila, nijak dokázat nemohu. Za celou dobu online nakupování jsem tak bizarní a neférovou situaci nezažil. Obchod nedoporučuju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^